Gå til hovedinnhold

Kursholdere på Scrapp med hjertet

Å så glade vi to damene er :) Nå kan vi si at vi har fått tak i flotte kursholdere! :) Ikke nok med at de alle tre er super duper flinke, men så er to av damene nordfra :)

Vi har gleden av å invitere Lill Solstad, Karin Seiness Lilleseth og Lene Neby til årets Scrapp med hjertet. De skal holde kurs i fargelegging med Promarker/Touch Marker tusjer, distress reinkers og LO. Vi ser virkelig frem til å få disse damene til treffet vårt!
Så nå damer er det bare å melde seg på kurs!

Ellers kan vi også si at treffet er fullt! :) Vi setter så klart opp venteliste hvis noen skulle melde avbud.

VI GLEDER OSS! :)

Kommentarer

  1. Så flott at det kommer mange til Tromsø:). Jeg skulle gjerne deltatt men pga sykdom så kommer jeg meg ikke dit. Målet mitt er å komme meg på treffet i Målselv til høsten:)

    Mye flott i bloggen din♥. Legger meg som følger.

    Klem Marita

    SvarSlett
  2. Alanya e et finfint sted, men det avhenge jo litt av ka dokker e ute etter? Vil ikke påstå det e supermange aktiviteta å forholde sæ til foruten soling og avslapping, men det va mange fine båttura (med dyre fotografa...) på kaia i sentrum, så det syns i allefall vi va veldig hyggelig. Også e det en restaurant som hete Panderosa (i enden av handlegata, altså markedet, også gata nedfor der) som har SYKT god mat (og mstrawberry daquiri...) så den anbefale æ veldig :) Forresten super misunnelig på dokker... Vi kan godt bytte, du får bodø, æ får Alanya?

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for en hyggelig kommentar! :)
Det setter jeg veldig stor pris på!
Ha en super duper flott dag videre! :)

Populære innlegg fra denne bloggen

Filt blomst

Her er et kort jeg har hatt publisert i Ett Trykk. Vi fikk utfordringen å lage egenlaget pynt og jeg laget da filtblomster og en bord av bånd :) Denne fikk svigerfar til sin bursdag! 

Bursdag

Laget et litt sommerlig kort, passer vel like godt til barn og voksne.

En snøstorm

Hvis et snøfnugg hadde vært en klem, ville jeg ha gitt deg en hel snøstorm!  Snart er oktober historie og dagene er merkbart kortere, om en måneds tid går vi inn i mørketid her nord. Den fineste tiden på året spør du meg. Og jul da som jeg skrev i et tidligere innlegg, men bonusen er jo at de skjer samtidig! Det er bare rett og slett magisk.  Produkter som er brukt fra  Kort & Godt Hobby Die235 Die Snøkrystall 2357 M486 Stempel 4865 TR104 Bomullstråd hvit 0839 106950 bling 3mm klar 3176 106948 bling 2mm klar 3152 Klem, Astrid