Gå til hovedinnhold

Utfordring #1 hos oss i Scrapp med hjertet

Nå er det 63 dager til vi sitter på TUIL Arena og hygger oss i lag på årets Scrapp med hjertet. Camilla og jeg vil gjerne lage litt aktivitet på bloggen i ukene før treffet.

Derfor har vi laget en utfordring mens vi venter på Scrapp med hjertet. I den første utfordringen ønsker vi at man lager et kort som ikke er kvadratisk, det skal være vintage og at man skal bruke tekstil (bånd, blonde, tyll, osteklut).

På mitt kort brukte jeg Double Diamond Fold bretteteknikk :) OG til jul fikk jeg fototelt av min samboer :) Nå må jeg bare få dreisen på det her med å ta bildene :)



Ta en titt innom bloggen vår, og bli med! :)

Kommentarer

  1. Å dette kortet var nydelig.Så lekkre farger og brettings.
    Sikkert greit med fototelt,både lysmessig og ryddemessig.....du har det vel ikke noe mer ryddig på hobbyrommet du heller,var det jeg mente altså...he he ...God helg !

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  2. Wow - dette var stilig! Flott bretteteknikk og så stilig bilde og pynt :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for en hyggelig kommentar! :)
Det setter jeg veldig stor pris på!
Ha en super duper flott dag videre! :)

Populære innlegg fra denne bloggen

Filt blomst

Her er et kort jeg har hatt publisert i Ett Trykk. Vi fikk utfordringen å lage egenlaget pynt og jeg laget da filtblomster og en bord av bånd :) Denne fikk svigerfar til sin bursdag! 

Bursdag

Laget et litt sommerlig kort, passer vel like godt til barn og voksne.

En snøstorm

Hvis et snøfnugg hadde vært en klem, ville jeg ha gitt deg en hel snøstorm!  Snart er oktober historie og dagene er merkbart kortere, om en måneds tid går vi inn i mørketid her nord. Den fineste tiden på året spør du meg. Og jul da som jeg skrev i et tidligere innlegg, men bonusen er jo at de skjer samtidig! Det er bare rett og slett magisk.  Produkter som er brukt fra  Kort & Godt Hobby Die235 Die Snøkrystall 2357 M486 Stempel 4865 TR104 Bomullstråd hvit 0839 106950 bling 3mm klar 3176 106948 bling 2mm klar 3152 Klem, Astrid