Gå til hovedinnhold

Varme i posten

Nye kreative krumspring hos Papiria i dag. Det er høstlig ute, og oktober står snart og banker på døren. Det er også høst i bloggen hvor jeg har samlet høstløv til en krans. 

Jeg skal ikke skryte på meg at jeg er flink å sende kort i posten uten en anledning, men hadde det ikke vært hyggelig å få en overraskelse i postkassen sånn helt uten videre? Ja takk!  


Å hva er vel et kort fra meg uten en "splætt", jeg elsker metall akvarellmalingen fra Altenew! Blader er så universelle at de kan brukes til hva som helst, disse baldene tilhører stempelsettet Poppy Garden fra Altenew og funker like bra som høstløv.

Bakgrunnen har jeg embosset med en vanlig die, dette kan gjøres med en rekke dies og slik kan man utnytte utstyret man har til det fulle! 

Ta en titt over i bloggen hos Papiria for mer informasjon om hva som er brukt på kortet og la deg inspirere av hva vi i teamet har laget.


Nå ønsker vi oktober velkommen, med et par kortkurs der jeg er kursholder, hundekurs med valpen vår, også avsluttes måneden med scrappehelg med gjengen her hos meg! 

Klem, Astrid 


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Filt blomst

Her er et kort jeg har hatt publisert i Ett Trykk. Vi fikk utfordringen å lage egenlaget pynt og jeg laget da filtblomster og en bord av bånd :) Denne fikk svigerfar til sin bursdag! 

Bursdag

Laget et litt sommerlig kort, passer vel like godt til barn og voksne.

En snøstorm

Hvis et snøfnugg hadde vært en klem, ville jeg ha gitt deg en hel snøstorm!  Snart er oktober historie og dagene er merkbart kortere, om en måneds tid går vi inn i mørketid her nord. Den fineste tiden på året spør du meg. Og jul da som jeg skrev i et tidligere innlegg, men bonusen er jo at de skjer samtidig! Det er bare rett og slett magisk.  Produkter som er brukt fra  Kort & Godt Hobby Die235 Die Snøkrystall 2357 M486 Stempel 4865 TR104 Bomullstråd hvit 0839 106950 bling 3mm klar 3176 106948 bling 2mm klar 3152 Klem, Astrid