mandag 6. september 2010

Jul, jul gledelig jul


Det har vært lite blogging på meg i det siste.
Tiden har rett og slett ikke strukket til!
Jeg har sydd en dåpskjole (som det kommer bilde av senere),
vært en tur i Trønderlag og huset er blitt flidd.

Men jeg har da hatt litt tid til scrapping likevel.
Denne gangen har jeg scrappet en stor toffifee ekse.
Jeg er litt i julemodus for tiden, jeg skal delta på noen messer
opp mot jul og produksjon har vært laber
så den må ta seg opp!







Flotte Tim Holtz dies :)



post signature

4 kommentarer:

  1. Nydelig, som vanlig!Venter på neste. Klem

    SvarSlett
  2. Ordentlig julestemning:) Stilig med de hengslene på kanten! Glede mæ til neste gang vi får scrappa litt, va kjempetrivelig igår.

    SvarSlett

Tusen takk for en hyggelig kommentar! :)
Det setter jeg veldig stor pris på!
Ha en super duper flott dag videre! :)