tirsdag 30. juni 2009

Bursdagskort



Mine foreldre skal i bursdag til min fars søskenebarn. Han fyller 60 år, men er svært aktiv innen for sport, han har en ung kone og ble småbarnsfar i en alder av nesten 50 år.
Det måtte bli ett litt sprekt kort, med lite "dilldall" på.
Brukte sportshelter fra den gang han var ung; Hjallis, Kupper'n, Wirkola og Magne Myrmo.
Teksten på korte forteller hva som skjedde i det året han ble født, 1949.
Bretteteknikken så jeg hos Marianne og oppdaget at jeg allerede hadde den i boken "Idebok for scrapbooking".
Håper jubilanten liker kortet! :)



4 kommentarer:

  1. Kjempefint kort, passer godt til en 60åring.

    SvarSlett
  2. WOW! Så stilig det ble! Det må æ si;) Veldi passanes me bildan av de gamle heltan og bruntonan. Og de brettekortan der e jo morsomme da. Va vel litt jobb det der tenke æ;) Stilig:)Har du skreve ut bildan fra nett? Like forresten det papiret me skrift på, ka d e slags papir?

    SvarSlett
  3. Her har du jammen masse fint!
    Så fint at du tok kontakt, Astrid! Håper du får laget masse stilig når du kommer hjem igjen:0)
    Ha en super dag videre i Stekjer:0)

    SvarSlett
  4. Wow, this is absolutely stunning!

    Thank you for entering my Gorjuss Girls blog candy - good luck!!

    Hugs
    Leanne
    xx

    SvarSlett

Tusen takk for en hyggelig kommentar! :)
Det setter jeg veldig stor pris på!
Ha en super duper flott dag videre! :)